Odstop od pogodbe - vračilo blaga
Skladno z določili ZVPot-1 lahko potrošnik odstopi od pogodbe v roku 14 dni, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik lahko odstop od pogodbe javi podjetju tako, da izpolni obrazec za odstop od pogodbe, ali pa to sporoči pisno, z nedvoumno izjavo, da odstopa od pogodbe.
Dokazno breme glede uveljavljene pravice od odstopa od pogodbe, nosi potrošnik.
V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe mora Ponudnik v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila), z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z drugim plačilnim sredstvom. Prejetih plačil, ki jih je Ponudnik iz navedenega razloga dolžan vrniti, slednji ne vrača gotovinsko.
Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Iz higienskih vzrokov ni možno vračati odprtega spodnjega perila, coverjev in zaščitnih mask.
V primeru vračila blaga in odstopa od pogodbe skladno z določili ZVPot-1 Uporabnik krije samo stroške vračila blaga.
Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 torej ne velja za pravne osebe.
Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.
Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga tako Ponudnik potrošniku priporoča, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, vse brez potrošnikove krivde. V primeru, da Ponudnik ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je odgovoren samo za zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, to pomeni, da potrošnik blago pregleda z vso potrebno skrbnostjo in na način, kot bi to lahko običajno počel v trgovini. Ponudnik potrošniku priporoča, da previdno odpre embalažo, jo obdrži v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdrži pritrjene etikete, vse dokler ni prepričan, da je izdelek ustrezen. Ker gre za oblačila, Ponudnik potrošniku predlaga, da ustrezno velikost preveri s pomerjanjem čez druga oblačila in ne na golo kožo, pri čemer Ponudnik potrošniku priporoča tudi, da pazi na puščanje sledov ličil in pudra.
Ponudnik samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.
V Primeru delnega odstopa od pogodbe in vračila zgolj posameznih izdelkov se morebitni akcijski popusti, ki so bili določeni kot popust na posamezni izdelek v košarici (npr. akcija 3 za 2, popust na tretji izdelek v košarici ipd.) ob vračilu upoštevajo tako, da se višina zneska obračunanega popusta enakomerno prerazporedi na vse izdelke v košarici. Potrošnik je tako upravičen do vračila kupnine v višini vrednosti vrnjenega izdelka ob upoštevanju tako obračunanega popusta na vse izdelke v košarici.
Povpraševanja po dodatnih informacijah lahko pošljete na elektronski naslov reklamacije@chaos-sport.si.
Vračilo blaga pri napakah blaga ali poškodovanih izdelkih
V kolikor gre za napako podjetja pri pakiranju ali poškodovan izdelek, poštnino vračanja blaga krije podjetje.
Potrošnik mora v vsakem primeru v paket priložiti izpolnjen obrazec za vračilo ali menjavo blaga.
Obrazec za vračilo blaga lahko snamete tukaj.
Naslov za vračilo blaga:
VALETA DOOLIMINJANSKA 117
6320 LUCIJA
*Tveganja zamud vračila kupnine, ki morda nastanejo zaradi banke ali spletne aplikacije za bančna nakazila, naše podjetje ne prevzema.